bored to death

April 4, 2009

oh, hadde nesten glemt at jeg hadde en blogg jeg d:
Men så sa Yvonne at hun ville at jeg skulle blogge, så da følte jeg for at det var på tide å blogge (angelface) heh.

Okay, så her sitter jeg i sofaen for annen dag på rad, syk. Hodet, halsen og nesen verker. Og det har nettopp vert 14!! grader ute. Har sittet med fjeset mot vinduet hele dagen og sett på solen, uten mulighet for og gå ut z.z

Det er utrolig kjedelig og vere syk, for det er absolutt ikke en shit å gjøre på. På tv’en er det bare crappy program, haha. Så jeg har geeket internett i hele dag, men nå begynner det også og svikte meg , noooo! Men nå skal jeg skrive en liten liste over ting man kan gjøre når man er syk, kjeder seg og bare har internett som sin eneste venn her i verden. Og folkene på msn som kommer og går xD

1. Deviantart.com
alltid kjekt, og inspirerende. Tilogmed når man er syk😀

2. Coolspotters.com
Jeg er blitt litt for hekta på denne siden xD Kjendis Fashion d:

3. Nettby.no, FaceBook.com
“bare for å sjekke”

4. youtube.com
alltid noe man kan se på , høre på, le av d:

5. bloglovin.com
yvonne er hekta xD

6. webs.com & piczo.com
lage din egen hjemmeside for stuff, jeg har en million ulike hjemmesider, for alt muligt, både ferdige, årpne, halvferdige, slettet, rare, unødvendige, webs.com & piczo.com free hoste’s som ikke bryr seg om hva du har på siden xD

7. 123spill.no
spill!

8. hei.no
kommer enkli ikke på noe mere nå.

peace out ;D

One Response to “bored to death”

  1. Yvonne Says:

    Ouh, enna.
    Stolt av deg🙂

    Im bored as hell akkurat now. Ringer deg jeg (:


Leave a Reply

