omg, it’s a vampire ghost’s demon from hell

April 6, 2009

Jeg er avhenging av Supernatural, shoot me (with the gun that kills demonds ofc. [the colt].) Haha “inside joke”. Jeg tror jeg har sett 10 episoder på 1 1/5 dag!
Jeg begynte å se på season 3, siden jeg har sett så mange forskjellige episoder fra 1 og 2 at jeg ikke er sikker på hvilkene rekefølge de er i eller noe, så det blir litt for innviklet for meg, haha. Så nå skal jeg se ferdig season 3 , så 4 før jeg begynner på det invikla tullet med 1 & 2. Haha, wish me luck.

Pizza today, eller i går om du vil (kl = 01:21, omg!) med Yvi, Jarle og Thomas. Enna/Eg og Yvi skulle liksom syle til det stedet vi skulle først, haha, begge på min sykkel. Det gikk helt fint, borsett fra at jeg trynte an før jeg i det heletatt møtte på Yvonne, kjørte rett i fortauet, auu. Menne jeg overlevde, kan ikke si det samme om hånden min da.
Viss du hadde møtt på meg ov Yvi der vi syklet, hadde du nok trodd vi var gal. Jeg bakpå livredd, og Yvonne som syklet (scary!). til og med en rar lav dude lo av oss, haha. Etterpå når vi skulle sette fra oss sykelen, skulle vi vere så smart og sette den i gangen til tannlege tingen, men når vi skulle hente den var det låst, og sykkelen min stod der helt alene. *gråte litt*. Skal tilbake i måren og hente den, men hvet ikke om den forsatt står der x.x HOPE SO!

Okay, så dette var mitt tragiske fjortizz inlegg for i dag, så c’yah!

and btw. Sam & Dean er så mye kulere en deg, & Ruby og Bobby (?) kicks your as easily. [haha, du sitter der som et spørsmålstein!?]

fant denne på google og måtte dele den med verden mens jeg først var i gang.

’14’zzz kiss from ENNA!’

One Response to “omg, it’s a vampire ghost’s demon from hell”

  1. Yvonne Says:

    Haha, du er litt rar du, Elena (:


Leave a Reply

