testtesttest

September 20, 2009

this is awsome. thanx yvi.

I want to have windows live writer instead of my notebooks in school.
Awsome shizz

2 Responses to “testtesttest”

  1. Yvonne Says:

    Ja, sant? Jeg vil ha en liten lett pc som jeg kan ta med meg overalt og skrive ned fine ting når jeg kommer på de.

  2. Yvonne Says:

    jeg er veldig overtrøtt idk om du skjønnte ka eg mente der oppe, men liksom: av og til når eg ta bussen hjem elns så komemr jeg på fine ting og vil skrive de ned, men i cant.. og then im home and har forgottn em.. -.-‘


Leave a Reply

