inspiration strikes.

November 15, 2009

Noen ganger får jeg tekster inn i hodet. Men i altfor få tilfeller klarer jeg å huske de til jeg har funnet penn og papir. Som oftest orker jeg ikke å skrive det ned, for inspirasjonen kommer som oftest sent. Sånn som nå, 23:20.
Noen ganger skriver jeg dem ikke ned fordi jeg ikke vil dele den med noen, fordi jeg er redd hva de kommer til å si eller fordi jeg vil ha den for meg selv. Ikke hvet jeg hvorfor.

 


Kvar einaste person i denne verda lev i to verdnar.
Ein dei liker og kan bestemma i sjølv, og ein der ting berre skjer og det er opp  til kvar enkelt å gjera noko med det.

Å vera sinsjuk er ikkje å ha galne tankar men å blanda desse to verdnane- Blanda dei så mykje saman at du tilsutt ikkje kan sjå forskjeld.

yeah. I win-
jeg skulle sove nå ja. fuck

One Response to “inspiration strikes.”

  1. yvonne Says:

    crazzyyy. på skolen idag snakket vi jo om det…og sånn helt serriøst: leste ikke this. now im.. scared xD


Leave a Reply

